MNB pénzügyi panaszkezelés útmutatója:
https://www.mnb.hu/letoltes/penzugyi-panasz.pdf
MNB pénzügyi navigátor, fogyasztóvédelem:
https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem
Panaszkezeléshez fűződő tájékoztatás
I A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztónak minősülő ügyfél az alábbiakhoz fordulhat:
a) Pénzügyi Békéltető Testület (a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén): 1122 Budapest, Krisztina krt. 6., telefon: +36-80-203-776; Levélcím általános ügyekben: Pénzügyi Békéltető Testület H-1525 Budapest Pf.:172.
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
b) Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6., levelezési cím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777, telefon: +36-80-203-776;
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu