Információk

 

MNB pénzügyi panaszkezelés útmutatója:

                          https://www.mnb.hu/letoltes/penzugyi-panasz.pdf

MNB pénzügyi navigátor, fogyasztóvédelem:

                                           https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem

 

 

Panaszkezeléshez fűződő tájékoztatás

 

I             A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztónak minősülő ügyfél az alábbiakhoz fordulhat:

a) Pénzügyi Békéltető Testület (a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén): 1122 Budapest, Krisztina krt. 6., telefon: +36-80-203-776; Levélcím általános ügyekben: Pénzügyi Békéltető Testület H-1525 Budapest Pf.:172.

E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu

b) Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6., levelezési cím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777, telefon: +36-80-203-776; 

E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu